середа, 31 січня 2018 р.

Інтерактивна робота в малих групах



Учні 11 класу, на уроці інформатики, виконують завдання по створенню проекта у візуальному середовищі програмування Лазарус.
Правила роботи в малих групах, які допоможуть організувати свою роботу.
  1. Швидко розподіліть ролі в групі. Визначтесь, хто буде головуючим, посередником, секретарем, доповідачем. Намагайтесь виконувати різні ролі.
    Головуючий (спікер):
    • зачитує завдання групи;
    • організовує порядок виконання;
    • пропонує учасникам групи висловитись по черзі;
    • заохочує групу до роботи;
    • підбиває підсумки роботи;
    • за згодою групи визначає доповідача.
    Секретар:
    • веде коротко і розбірливо записи результатів роботи своєї групи;
    • як член групи має бути готовим висловити думку групи при підбитті підсумків або допомогти доповідачеві.
    Посередник:
    • стежить за часом;
    •   заохочує групу до роботи.

    Доповідач:
    • чітко висловлює думку, до якої дійшла група;
    • доповідає про результати роботи групи.
  2. Починайте висловлюватися спочатку за бажанням, а потім по черзі.
  3. Дотримуйтесь правил активного слухання, головне — не перебивайте один одного.
  4. Обговорюйте ідеї, а не особи учнів, які висловили цю ідею.
  5. Утримуйтесь від оцінок та образ учасників групи.
  6. Намагайтеся дійти спільної думки, хоча в деяких випадках у групі може бути особлива думка і вона має право на існування.

КОЛО ІДЕЙ

Метою технології є залучення всіх до обговорення проблеми. Порядок проведення:
  • вчитель ставить дискусійне питання та пропонує обговорити його в малих групах;
  • після того як вичерпався час на обговорення, кожна група представляє лише один аспект проблеми, яку ви обговорювали;
  • групи висловлюються по черзі, поки не буде вичерпано всі відповіді;
  • під час обговорення теми на дошці складається список зазначених ідей;
  • коли всі ідеї з вирішення проблеми висловлені, можна звернутись до розгляду проблеми в цілому і підбити підсумки роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар